Spa Managers, Wellness Managers & Wellness Coaches
Blog
Στη σύγχρονη καθημερινότητα, όλο και συχνότερα γινόμαστε μάρτυρες περιστατικών όπου οι πελάτες εκδηλώνουν αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά προς εργαζομένους στον τομέα της εξυπηρέτησης. Από υψωμένες φωνές και επιθετικές απαιτήσεις μέχρι απαξιωτική στάση, η αγένεια φαίνεται να έχει παγιωθεί ως μια συχνή -αν όχι αποδεκτή– μορφή συμπεριφοράς.
Στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών – είτε πρόκειται για ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ ή άλλες επιχειρήσεις φιλοξενίας – η σχέση ανάμεσα στο προσωπικό και τον πελάτη είναι μια λεπτή ισορροπία. Και ενώ το προσωπικό εκπροσωπεί την επιχείρηση, ο πελάτης είναι ο τελικός αποδέκτης των υπηρεσιών. Τι γίνεται, όμως, όταν τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως θα...